Ako si zariadiť kanceláriu

1.       Štvorec – Priestor kancelárie by mal byť ideálne v tvare štvorca. Zaručuje to vo vašej kancelárii istotu a stabilitu, ktoré sú pri obchodných jednaniach ako aj individuálnej práci mimoriadne dôležité faktory.

2.       Výhľad –Každý pracovník by mal mať od pracovného stola výhľad z okna von a nemal by sa pozerať do steny. Takisto by mal mať každý pracovník výhľad cez celú miestnosť.

projekt

3.       Svetlo –  Treba brať na vedomie aj prísun prirodzeného svetla, čiže svetla zo slnka. Umelému svetlu sa treba vyhýbať čím viac, no takisto by sme sa mali vyvarovať priamym slnečným lúčom, aby pracovníkom neprišlo nevoľno.

4.       Nábytok –Nábytok v kancelárii by mal byť predovšetkým funkčným a z kvalitných materiálov. Svojím výzorom by mal ladiť s celou kanceláriou, aby budil príjemný dojem.

5.       Základ –Ním je samozrejme stôl so stoličkou, preto ich výberu treba venovať špeciálnu pozornosť a vybrať si kvalitne, keďže na stoličke pri stole trávime najviac času.

6.       Stôl –Na pracovnom stole musí byť dostatok miesta a tiež by sa mal nachádzať čo najďalej od vchodových dverí. Je ideálne, ak daný pracovný stôl obsahuje otvory na káble napríklad k počítaču. K stolu je vhodné si zaobstarať aj kontajner na kolieskach. Je dôležité si na ňom následne udržiavať poriadok.

kancelář

7.       Kreslo – Pri výbere kancelárskeho kresla treba dbať na tri základné faktory. Nimi sú ergonómia, kvalita a dizajn. Dnes tieto tri faktory nie je ťažké spojiť dohromady, keďže výber kancelárskych kresiel je teraz už naozaj široký. Ergonomické vlastnosti kresla sú veľmi dôležité z hľadiska zdravia a správneho držania tela. Medzi najviac základné funkcie patria napríklad nastaviteľné výšky operadiel, sedenia, alebo opierky chrbta a hlavy. Kvalitné kancelárske kreslo by malo byť samozrejme na kolieskach a malo by s prehľadom zniesť svoje každodenné používanie a nepoškodiť sa.

Ako si zariadiť kanceláriu
Ohodnoťte příspěvek