Prečo nestačí jeden názov domény pre vašu firmu

Dan Boaz, generálny riaditeľ spoločnosti Airfreight.com, nazhromaždil ohromujúcich 1 000 domén súvisiacich s nákladnou dopravou a je to všetko súčasť stratégie na ovládnutie jeho odvetvia zachytením webového prenosu.web doména.jpg
 
Je to stratégia, ktorá sa zdá byť funkčná – do vyhľadávacieho poľa na stránkach Google USA zadajte „letecká preprava“ a spoločnosť Airfreight.com je hneď na vrchole pred dlho zavedenými prepravnými gigantmi, ako sú UPS a DHL.
 
Zdôraznite rôzne aspekty vášho podnikania
Ak má vaša firma rôzne zbrane, zvážte radšej registráciu viacerých doménových mien, než zakryť tieto rôzne obchodné zbrane v subdoménach svojej hlavnej webovej stránky. Ak ste realitný agent, ktorý sa zaoberá predajom aj prenájmom, môžete zaregistrovať stránky TomsHomeSales.com aj TomsHomeRentals.com. Získate tak ďalšie kľúčové slová, pomocou ktorých môžete svoju firmu predávať online. Zvážte aj to, že získanie lokalizovaných doménových mien – TomsMiamiRentals.com – je popisnejšie ako TomsHomeRentals.com. Zamyslite sa nad všetkými rôznymi aspektmi vášho podnikania: možno vás prekvapí, koľko ich je. Zakúpenie domén pre každú z nich je tiež spôsob, ako zaistiť budúcnosť vašej firmy: jeden aspekt nemusí byť v súčasnosti dôležitou súčasťou vášho obchodu, ale môže to byť v budúcnosti, a budete pre ňu hľadať doménu.
 
Ak máte pre svoju firmu tag-line alebo ak predávate vlastné značkové produkty, prečo ich nezaregistrovať ako domény? Spoločnosť McDonalds zaregistrovala názov domény ImLovinIt.com, ktorý presmeruje na propagačnú stránku spoločnosti. Ako majiteľ firmy musíte premýšľať dlhodobo; Ak sa vaša značka-riadok alebo názov produktu stane známym, chcete ovládať dané doménové meno, nie niekoho iného!
 doména.jpg
Všetky podniky by mali mať stratégiu rastu a súčasťou bude aj registrácia viacerých doménových mien. Ak sa vaša firma rozširuje na vnútroštátnej alebo globálnej úrovni alebo ak sa diverzifikuje, chcete vlastniť príslušné názvy domén, aby ste mohli plynule prechádzať do nových regiónov, produktov alebo služieb.