YouTube otvára prvý nový originálny program pod slobodnou stratégiou

Odhalenie na podujatí YouTube pre inzerentov a médiá v New Yorku predstavilo prvý pohľad na to, ako sa posun oznámený v novembri od obsahu, ktorý je určený len pre odberateľov, bude hrať po celom svete.
 
Ukázalo sa, že programovanie je pre účastníkov programu Premium menej než prezeranie reklamy a iné výhody, zatiaľ čo služba čelila tlaku zo strany inzerentov na zvýšenie ponuky televízneho obsahu vhodného na sponzorovanie.filmový pá.jpg
 
Nové programy zahŕňajú dokumentárny film o Dude Perfect, skupine, ktorá vykonáva športové triky na a interaktívnej sérii s hviezdou Mark Fischbach, ktorá umožňuje divákom ovládať dej.
 
Tiež na kohútiku sú vyšetrovacie show z mediálneho spustenia Vox a súbor samostatných filmov z The School of Life, ktoré „skúmajú niektoré z najväčších filozofických otázok nášho veku.
 
Očakáva sa, že ďalšie programy budú zverejnené koncom tohto roka, vrátane medzinárodnej břidlice. Keďže sa snaží rozšíriť svoje publikum o originálne programovanie, plánuje nasmerovať polovicu svojho rozpočtu na rozvoj na programy určené pre divákov mimo Spojených štátov, podľa osoby, ktorá je s touto problematikou oboznámená.
 
YouTube uviedla, že celkové výdavky na programovanie sú v súlade s predchádzajúcimi rokmi. Abeceda nevypláca finančné výsledky za službu, ktorá je súčasťou spoločnosti Google, ale finanční analytici tento týždeň vyjadrili znepokojenie nad tým, že kontrola inzerenta nevhodného alebo urážlivého obsahu vytvoreného používateľom v službe YouTube pre inzerentov by mohla byť dôvodom spomalenia rastu príjmov spoločnosti Google.logo.png
 
Reklamy sú hlavnou činnosťou spoločnosti a vedúci pracovníci vo štvrtok povedali, že chcú zosúladiť pôvodné rameno obsahu s celkovým biznisom.
 
„Zatiaľ čo každá iná mediálna spoločnosť buduje mzdu, smerujeme v opačnom smere,“ uviedol vo svojom vyhlásení hlavný obchodný riaditeľ Robert Kyncl.